Anne:
Hayatına karışan her şeye müdahale eden bunun yanı sıra başında oturup yazdıklarını okuyup " e heralde , heralde" diyendir.
Ara ara da evet evet de diyendir.
Bunu yazdığımı gördükten sonrada kahkaha atabilendir.
Hattta ben cümlelerimi tamamlamadan kendisi tamamlayandır.
Ara ara kafasını yazdığım yazıdan çekip kendini fatmagülün dünyasına bırakandır.
Sonra yanında oturan kocasını gidip büyük bir aşkla öpendir.
Bu yazdıklarımı sesli yazarken sen ne diyorsun? ne diyor bu? gibi sorular da sorandır.
Tüm gün izlediği programları kocasına büyük bir iştahla anlatandır.
Kumandanın tek sahibidir.
En iyi film yorumcularından daha yorumcudur.
Diziyi izleyen değil yaşayandır. Ara sıra karakterlerle kavga eder, hatta ağzını burnunu bile dağıtır.
Kocasıyla evin küçük kızına telefonunu almak için kumpas kurandır.
Reklam izlemeye tahamülü olmayandır.
Aynı anda en az 3 dizi takip edebilendir.
Velhasıl anne her şeyi yapabilen, yaptırtabilendir.
Canım Annem' e :)))
KOMİKİMSİ,CİDDİ, KİMİ ZAMAN AĞLAMAKLI SALYALI SÜMÜKLÜ, KİMİ ZAMAN DOKUNAKLI DEĞİŞİK KARMAKARIŞIK SAÇMA SAPAN DENİLEN HER NE VARSA İŞTE HEPSİ!
15 Mart 2012 Perşembe
11 Mart 2012 Pazar
AĞLAYIN ULEEEEN! :(
Sadece ikimizin uyandığı saatlerde
Duruyor zaman
Çünkü sadece sen tutuklarsın beni
Apansız uyanış gibi
AN"G"ARA
Ah ülkem! Canım Türkiyem! Canım Türkiyemin güzel Ankarası!( Övmeler, abartmalar, kabartmalar falan filan)
Şehir dışındaki insanların Ankara deyince akıllarına "Anıtkabir" gelir! demeyi çok isterdim fakat kime Ankara desem Cebeci'deki pavyonlardan bahseder olmuş!( beni normali bulmaz zaten!)
Olaya daha iyimser bakarsak Bahçelievler ve Tunalı Hilmi'den de söz edenler var! Ama herkesin ortak düşüncesi memur şehri olmasıdır!
Aslında memur şehri değil "Memur olunası" şehirdir. Sabah 8 akşam 5 anlayacağınız! Bunun dışında çok atraksiyon beklemeyin! Belli bir kısım gece gezmelerine çıkar sadece! İçmeye, dans edip eğlenmeye.( içmek dedim de ohaa çok mütasıp takılmışım şu sıralar )
Gelelim insanlarına! Memur haricinde yaşayan çok daha farklı insanlar vardır elbet! Öğrencisi, maçosu, kırosu falan filan. Hele ki özel aracın yoksa dolmuşlarda otobüslerde sürünmek zorundaysan( ehliyet aldık ne işimize yarıyorsa!) Ankara insanını çok daha yakından tanıyabilirsin! (bkz. aşağı satır)
Bir zat-ı muhteremin cep telefonu çalar " GOÇLAAAAAR"! 0_o
Çok fazla değişik kelime kullanmaz konuşurken "LAAA, LAAN, BEBEEEE, LA BEBEEE"
Kullandığı dil adeta Almanca' dan bozma gibidir "GIZ(kız), GARDAŞ(kardeş), GABA(kaba), GALKAK(kalkalım)
Yaz aylarında amele yanıklılardır( Bir tek denizi eksik " herşeyi tam yoksa"!)
Velhasıl Ankara sıkıcıdır falan ama yine de sevilesidir yahu! Severim öperim ben bu şehri:) Ama gidelim denirse de arkama bakmam koşar adım giderim:)
8 Mart 2012 Perşembe
BUGÜN KORKMA!!!
Bugün dayak yemeyeceksin! Yemeğin tuzunu fazla kaçırdın diye kimse seni dövmeyecek!
Bugün hiç kimse para karşılığı üstüne tam oturan fakat ruhuna ve kalbine 1000 beden büyük gelen gelinliği sana giydiremeyecek!
Bugün kimse sırf sevdiceğinin bedenini benimsemek isteyip onunla bütünleştiğin için sana tü-kaka kadın, aşağlık, namussuz demeyecek!
Bugün kimse sırf etek boyun biraz kısa diye kendisini tahrik ettiğini söyleyip sana zorla sahip olmak istemeyecek!
Bugün kimse doğruları söylemeyesin diye ağzına kilit vuramayacak!
Dedim ya bugün KORKMA kimse seni incitemeyecek! Her siyasi arkanda olacak! Tüm kadınlar tek vücut vatanı kurtarmak isteyen askerler gibi sokaklarda olacak! Sloganlar atılacak! Her TV kanalında en az 1 saat hakkında iyi şeyler konuşulacak! Yalnız yaşasan da ilk kez bugün kahvede oturanların bıyık burup taciz eden bakışları olmayacak!
Bugün özgürsün! Dilediğin gibi yaşa! Gez, dolaş, kendini şımart, gününü gün et!
Ama unutma sadece bugün! Çünkü yarın her şey yine aynı kalacak! Yıkılamamış tabular, yaşanamamış aşklar,... Yine namus belası kadın olacaksın!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kaydol:
Yorumlar (Atom)
